ČO JE NOVÉ V ESPRITE 2016
RÝCHLEJŠIA SIMULÁCIA:
Simulácia je zrýchlená 14krát, spoľahlivosť bola tiež inovovaná.
VÝMENA DÁT:
ESPRIT 2016 teraz podporuje import:
- Rhino 3dm súborov
 - Catia V6 3dxml verzie 2011x-2013
 - ACIS súbory až po verziu 21
 - Parasolid súbory po verziu 28
 
NOVÝ PRÍKAZ VYHLADENIE PLÔCH A NOVÉ VLASTNOSTI PLÔCH:
Analýza dráh ukazuje chyby v dráhe nástroja spôsobené mikro defektami v ploche.
![]()
Nové vylepšenie vyhladenia plôch bolo pridané do príkazu kopírovať.
![]()
Vyhladenie mikro defektov na ploche.
![]()
MOŽNOSŤ MENIŤ A VYMAZAŤ ZAOBLENIE NA OBJEMOVOM MODELI:
Nový príkaz je dostupný v paneli nástrojov Solid Modeler.
![]()
Vymazanie zaoblenia z modelu.
![]()
Zmena polomeru zaoblenia v ESPRITe namiesto odoslania súboru CAD revízii.
![]()
VYLEPŠENÉ VYTVÁRANIE PRVKOV:
Keď je povolený režim Snap, užívateľ môže teraz vyberať body na jednotlivých častiach prvku. Nie je nutné mať geometriu.
![]()
Prvok Auto Chain teraz rozpozná vlastnosti objemového telesa ako sú hĺbka, uhol úkosu steny a strana rezu.
![]()
NOVÉ NASTAVENIA PRVKU Hole Recognition:
![]()
Rozpozná:
- 
    jednoduchú dieru
 - čiastočnú dieru
 - celú dieru
 - diery na odlišných pracovných rovinách
 
Rozpoznávacie pravidlo vymedzuje či valcovitý otvor je uznaný ako diera.
![]()
A ďalšie vylepšenia rozpoznávania dier.
NOVÝ DIZAJN NASTAVENIA REZNÝCH NÁSTROJOV:
Nastavenie rezného nástroja je teraz vložené do Projektového Manažéra a v súlade s obsluhou stránok.
![]()
MACHINING CLOUD PRIPOJENIE:
Je najrýchlejší spôsob ako nájsť, vybrať a zostaviť náradie od popredných dodávateľov nástrojov priamo v ESPRITe.
Možnos importovať a vytvoriť nástroje pre presnú detekciu kolíziíí počas simulácie v ESPRITE.
![]()
VYLEPŠENÉ FRÉZOVANIE:
Nastavenie ProfitMilling je rozšírené o novú možnosť, ktorá umožňuje užívateľovi nastaviť šírku trochoidného pohybu v dráhe nástroja. Toto nové nastavenie je k dispozícii v stratégiách SolidMill Pocketing, Variable-Z Roughing a Mold Z-level.
![]()
Podiel trochoidného pohybu v dráhe nástroja možno teraz nastaviť. Čím väčšia je šírka, tým väčší je trochoidný pohyb.
![]()
Nový Minimize Stepover v stratégiách Pocketing a Variable-Z Roughing. Nastavenie Extra Moves má novú voľbu Minimize Stepover (minimalizovať preskok), ktorá udržuje konštantný záber nástroja v štandardnom pohybe nástroja.
![]()
![]()
Minimize Stepover nie je k dispozícii pre vysokorýchlostné pohyby nástrojov ako Trochoid alebo ProfitMilling.
POSTPROCESOR:
Teraz je možné generovať jedným postprocesorom rôzne súbory.
MakeValidPath je nová funkcia, ktorá automaticky vyradí znaky, ktoré sú neplatné.
Špirálové výstupy boli zjednodušené tak, že špirálový pohyb s viac ako 1 otáčkou môže byť teraz v jednom bloku.