Časté Otázky a Odpovede
► Ako si vytvoriť PTC eSupport účet?
► Ako si viete vyžiadať licenciu pre Creo?
► Ako si viem vyžiadať licenciu na novú
sieťovú kartu/ nový počítač?
► Ako predĺžiť - obnoviť Subscription licenciu?
► Ako vymeniť starú Creo licenciu za novú?
► Mám nárok na Home Use licenciu?
► Po Windows 10 update mi nejde spustiť Creo.
Dá sa tomu zabrániť?
► Ako spustiť Creo na diaľku z domu?
► Aké sú možnost samovzdelávania v Creo?
► Tvorba makier - mapkeys v Creo a ich uloženie
► Ako si upraviť a uložiť Startpart nastavenia
► Obľúbené klávesové skratky v Creo.
Technické informácie
Potrebujete pomôcť?
Volajte na číslo: +421 41 507 47 47
Píšte na email: hotline@ipmsolutions.sk
alebo vyplňte nasledovný formulár:
On-line podpora pre vás
HOTLINE je telefonická, internetová a e-mailová služba umožňujúca riešiť drobné požiadavky týkajúce sa využívania aplikačného softvéru On-line. Skladá sa zo zadefinovania požiadavky, zaevidovania v systéme, pridelenia technickému pracovníkovi, vyriešenia požiadavky a doručenia informácie zákazníkovi. V prípade neaktívneho maintenance je táto služba spoplatnená podľa aktuálneho cenníka služieb IPM Solutions. Naši aplikační inžinieri využívajú širokú databázu vlastných skúseností a poznatkov, ako aj internú hotline vedomostnú základňu našich partnerov.
Hotline je poskytovaný:
- na telefónnom čísle: +421 41 507 47 47
- prostredníctvom emailu na adrese: hotline@ipmsolutions.sk
- vzdialeným prístupom cez internet s použitím aplikácie: TeamViewer